Клієнти Нової Пошти почали скаржитись на неправильно визначену вагу посилок. Вони стверджують, що значно зросла кількість випадків, коли доставлення "важчало" в дорозі ледве не на 10 кілограмів. На Facebook-сторінці поштового оператора розповіли, як не платити більше за неіснуючу вагу.
На що почали скаржитись клієнти компанії
Клієнтка Нової Пошти написала скаргу щодо роботи компанії на офіційній Facebook-сторінці оператора.
Також жінка зазначила, що знає випадки, коли вага посилки "зростала в дорозі" на 10 кілограмів. Отримувач вимушений був переважити її і в результаті заплатив менше, ніж було зазначено.
Що на Новій Пошті порадили робити клієнтам у таких випадках
Представники Нової Пошти зазначили, що послугою "контрольне зважування" можуть скористатись усі клієнти-отримувачі. До того ж вона абсолютно безкоштовна.
Крім того, там прокоментували скаргу на те, що нібито працівники пошти вкрали одну з посилок під час доставлення їх отримувачу.