Один із клієнтів ПриватБанку поділився своєю проблемою щодо блокування рахунків осіб з інвалідністю через відсутність успішної верифікації. Свою скаргу він висловив на порталі Мінфіну.
У чому причина скарги
Клієнт банку відзначив, що він є законною довіреною особою своєї матері, яка має серйозні інвалідні обмеження: відсутність однієї ноги, проблеми із зором та слухом.
Коли виникла необхідність здійснити переказ коштів, банк тимчасово зупинив операцію та вирішив перевірити джерело. Оскільки власниця рахунку має складнощі зі слухом, співробітниця фінансової установи не змогла провести звичайну верифікацію, і в результаті рахунки були тимчасово заблоковані.
Ситуація повторилася із спробою здійснити переказ коштів зі своєї особистої картки - рахунки також були заблоковані, зазначив клієнт.
Як ПриватБанк відреагував на скаргу
Представники ПриватБанку відповіли, що ця процедура спрямована на уникнення можливих шахрайських дій.
Клієнтові порадили звернутися до чату на сайті банку для розблокування рахунків та зазначили, що для верифікації буде потрібна веб-камера.