З 11 вересня 2023 року впроваджуються нововведення в сфері надання соціальних послуг громадянам України. В межах цього вводяться електронні соціальні карти та запускається система кейс-менеджменту.
Спочатку проєкт протестують у чотирьох пілотних областях - Вінницькій, Дніпропетровській, Полтавській та Черкаській. Про це повідомили у Мінсоцполітики.
Крім цього, в Єдиній інформаційній системі соціальної сфери розробляються кабінети отримувача соціальних послуг, надавача соціальних послуг і кейс-менеджера. Вони необхідні для створення відповідних умов для надання соціальних послуг із використанням цифрових інструментів.
За допомогою цих кабінетів можна буде реалізувати такі можливості:
- подання заяви / повідомлення про надання соціальних послуг;
- відстеження результатів розгляду цих заяв;
- відстеження результатів розгляду заяв надавачами соцпослуг про включення їх до Реєстру надавачів соцпослуг.
Основна задача електронного кейс-менеджменту – оптимізація роботи соцпрацівників та забезпечення системного підходу до надання соціальних послуг вразливим категоріям населення та людям, які опинились у складних життєвих обставинах.
Тепер у громадян буде можливість мати чітке уявлення про весь перелік наявних у громаді ресурсів. Тому кожен зможе самостійно обирати найбільш необхідні соцпослуги для вирішення своїх проблем. Це реалізуватиметься за допомогою співпраці з кейс-менеджером.