Останнім часом почастішали випадки блокування рахунків клієнтам ПриватБанку. Державна фінансова установа блокує рахунки і відмовляє в обслуговуванні при виникненні підозри в операціях з криптовалютою, хоча раніше проблем з обміном коштів за допомогою p2p не було.
Про це повідомляє ТСН.ua із посиланням на відгуки громадян на сайті "Мінфін".
Скарги користувачів ПриватБанку
Клієнти банку обурені не тільки тим, що їм блокують рахунки, а й тим, що це робиться без попередження і без пояснення причин.
Один з клієнтів зазначив у своєму відгуку, що після особистого звернення до служби підтримки банку йому відповіли, що картка заблокована через отримання непідтвердженого платежу і сказали, що нібито відправник подав апеляцію на цей переказ
Жодні спроби довести банку, як саме та за що клієнт отримав грошовий переказ, не подіяли, і ПриватБанк сказав, що розблокує рахунки тільки після звернення до правоохоронних органів, якщо ті підтвердять, що клієнт ні в чому не винен.
При цьому клієнту не запропонували дебетувати власні кошти, які зберігаються на його рахунках і не мають відношення до угоди на біржі, на картку іншого банку.
Інший клієнт, який користувався банком понад 10 років, поскаржився, що йому повідомили про те, що із ним розірвані відносини. Про це він дізнався тоді, коли зателефонував на гарячу лінію ПриватБанку з приводу неможливості зайти в додаток.
Точну причину дізнатися клієнт не зміг – у банку виправдовують свої дії "високими ризиками", "терористами", "обманом".
Коментар ПриватБанку
В установі заявляють, що керуються чинним законодавством та постановами НБУ, і посилаються на закон "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення".