Клієнти ПриватБанку скаржаться на раптове блокування рахунків без попередження. Про один з таких випадків стало відомо зі спеціалізованого форуму "Мінфін". Подробиці ситуації та роз'яснення банку передає OBOZ.
За словами клієнтки банку, її картку заблокували через незрозумілі запити оператора під час розмови. У Приваті відповіли, що кожна операція може підлягати перевірці з метою запобігання шахрайству.
ПриватБанк пояснив, що блокування картки – стандартна процедура, необхідна для забезпечення безпеки операцій та захисту фінансових активів. Щоб захистити кошти клієнтів від ймовірного шахрайства, картку блокують після додаткової перевірки.
Для вирішення подібних ситуацій ПриватБанк рекомендує звертатися до онлайн-чату на сайті. Оператори чату зможуть надати допомогу, а також провести відеоверифікацію через вебкамеру.
За що можуть заблокувати банківську картку
Банки блокують рахунки українців через порушення правил фінансового моніторингу. Також можливе одностороннє розірвання договору, наприклад, через відсутність ідентифікації клієнта.
У договорі банки зазвичай вказують, що закрити рахунок клієнта можуть за таких обставин:
- якщо протягом 12 місяців не було жодних операцій, а також відсутні кошти на рахунку;
- у разі смерті клієнта;
- у разі порушення клієнтом своїх зобов'язань згідно з договором (наприклад, якщо клієнт вчасно не актуалізував дані);
- якщо співпраця з клієнтом загрожує фінансовими збитками, погіршенням іміджу банку;
- якщо клієнт обманув банк (наприклад, надав недостовірні дані);
- якщо рахунок використовується клієнтом не для власних потреб;
- якщо діяльність клієнта суперечить законодавству;
- якщо у банки виникли підозри або виявлено ознаки незаконних операцій із платіжним інструментом.