15 табу на корпоративі: як розслабитися і не лишити про себе негативне враження

Корпоративні вечори знову з’являються в календарях - тихіші, скромніші, без гулянь до ранку. Але суть не змінюється. Це шанс видихнути, побачити колег без робочих чатів і дедлайнів, трохи поговорити не про звіти. І водночас - це все ще частина роботи. Тут легко залишити слід: хороший або той, про який потім краще не згадувати.

Корпоратив - не зовсім вечірка

Як би не хотілося сприймати такий захід як повний відрив від офісу, варто пам’ятати одну просту річ: це все ще робоче середовище, просто в іншому форматі. Поведінка, слова, жарти - усе це запам’ятовується.

Тому є речі, які на корпоративі краще не робити. Взагалі.

Перетворювати свято на нараду

Раптова ідея, яка прийшла під ялинку чи за келихом вина, може здаватись геніальною. Але озвучувати її прямо за святковим столом - так собі задум. Корпоратив не для брейнштормів. Краще записати і повернутись до цієї думки у робочий день.

Постійно "зависати" в телефоні

Фото з колегами - нормально. Залипати в стрічку чи листуватись увесь вечір - ні. З боку це виглядає так, ніби тобі нудно і все це нецікаво. Не найкращий сигнал, якщо чесно.

Порушувати тему зарплат

Навіть якщо здається, що атмосфера дозволяє. Ні, не дозволяє. Розмови про гроші на корпоративі дуже швидко псують настрій усім і створюють напругу там, де її могло й не бути.

Влаштовувати шоу без запрошення

Ідея "я зараз заспіваю" рідко виглядає так само добре зранку. Якщо ніхто не просив - краще втриматися. Іноді тиша - найкращий номер програми.

Критикувати саме свято

Незручне місце, не та музика, дивне меню - буває. Але висловлювати невдоволення вголос на корпоративі не надто доречно. Тим більше, якщо колеги вкладалися в організацію.

Перебирати з алкоголем

Про це говорять постійно, але щоразу хтось ігнорує. Корпоратив - не тест на витривалість. Краще знати свою межу, чергувати напої з водою й не створювати моментів, які потім доведеться пояснювати.

Повністю ігнорувати дрескод

Навіть якщо чітких вимог немає, контекст усе одно важливий.

  • ресторан - стримано й охайно;
  • клуб - можна яскравіше;
  • офіс - святково, але без перебору.

Занадто недбало або, навпаки, надто відверто - зайве.

Говорити тільки про роботу

Так, це робочий захід. Але якщо розмови крутяться лише навколо задач і дедлайнів, атмосфера швидко стає важкою. Краще згадати про хобі, плани на свята, подорожі - прості теми без зайвої відвертості.

Пліткувати

На корпоративі легко забути, що слова мають властивість "гуляти". Те, що сказано за святковим столом, часто дивним чином доходить до потрібних і не дуже потрібних людей. І не завжди в первинному вигляді.

Уникати керівництва

Ігнорувати боса - не найкраща стратегія. Навіть коротка нейтральна розмова створює нормальне враження. Корпоративи, серед іншого, існують і для таких контактів.

Приводити незапрошених гостей

Якщо в запрошенні є "плюс один" - чудово. Якщо ні - краще не експериментувати. Невпевнений гість може створити більше незручностей, ніж здається на перший погляд.

Занадто зближуватись

Колеги - це не найближчі друзі, навіть якщо спілкування тепле. Корпоратив не місце для надто особистих зізнань чи гострих тем. Межі краще залишати на своїх місцях.

Йти або надто рано, або занадто пізно

Ранній вихід може виглядати як байдужість. Затримка до останнього - як відсутність інших справ. Оптимальний варіант - бути присутнім, поспілкуватися і піти тоді, коли основне вже завершилось.

Забувати про базові манери

Ввічливість ніхто не скасовував. Подяка офіціантам, організаторам, нормальна поведінка за столом - це дрібниці, які формують загальне враження.

Влаштовувати дикі танці

Танці - це добре. Але без крайнощів. Корпоративний танцмайданчик - не сцена для надмірно відвертих рухів або примусових запрошень колег, які не горять бажанням танцювати.

Репутація без вихідних

Корпоратив - це коротка пауза в робочому ритмі, а не повне перезавантаження правил. У такі вечори легко забути про межі, але саме вони часто визначають, з яким настроєм ти зайдеш в офіс після свят.