Мобільні оператори теж страждають: Vodafone, Lifecell і Kyisvtar розповіли про долю цін на тарифи
Мало хто замислювався, але від війни страждає не тільки інфраструктура, а й вишки мобільних операторів. Війна призвела ще й до того, що різко зменшилася кількість абонентів.
Популярні в Україні оператори Kyivstar, Lifecell, Vodafone розповіли про ситуацію у своїх компаніях. Торкнулися і теми підвищення цін.
Київстар втрачає клієнтів
У компанії переглянули деякі тарифні плани, щоб мати можливість розвивати свої послуги та відновлювати інфраструктуру. У грудні змінять деякі тарифні плани, які вже увійшли в "архів". Їх використовують 20% з усіх абонентів. Буде більше хвилин і мобільного трафіку. Більша частина клієнтів не відчує жодних змін.
На жаль, у компанії констатують зменшення клієнтської бази - може сягнути 12% за підсумками року.
Lifecell - підвищень не планують
Можна видихнути, принаймні на перший час. У компанії заявили, що, поки що, не планують підвищувати тарифи. Однак підвищення, все таки, будуть. Зараз оператор намагається утримувати вартість на старому рівні. При цьому, витрати на підтримку базових станцій за рахунок генераторів постійно зростають. Загальний збиток компанії можна оцінити тільки після деокупації всіх територій.
Важливо врахувати, що курс долара впливає на вартість техніки та обладнання для ремонту. Дорожчає логістика і паливо. У 2022 році "лайф" уже підвищив вартість пакета "Смарт Лайф" зі 150 до 180 гривень.
Vodafone зазнає збитків
Вартість деяких тарифів Водафона зросла на 15-40 гривень. Зате дали більше хвилин і мобільного трафіку. Наразі компанія оцінює збитки у 2 мільярди гривень. Помічають зниження прибутковості бізнесу та зростання витрат.
Читайте також: Нова хвиля мобілізації в Україні: у Міноборони розповіли подробиці на 2023 рік
Забрати посилку в магазині: "Нова пошта" додала нову послугу
Застілля і багато їжі: 6 способів полегшити самопочуття у святкові дні