• Головна
  • Що в коробці те й на коробці: як популярна марка морозива обманювала покупців
16:30, 4 січня 2023 р.
Надійне джерело

Що в коробці те й на коробці: як популярна марка морозива обманювала покупців

Що в коробці те й на коробці: як популярна марка морозива обманювала покупців

В Україні популярна марка морозива потрапила в скандал. Виробник "Хрещатика" і "Каштан" вказував на упаковці не дійсний склад.

Що було вказано на упаковках

Шляхом перевірки було встановлено, що у виробництві пломбірів "Фабрика морозива Хладопром" використовувала сухе молоко, замість заявленого в складі питного.

Комітетом дослідження було встановлено факт - "Хладопром" не закуповував коров'яче молоко і у вересні, і в листопаді 2020 року, а отже - не використовував його у виробництві.

Висновком дослідження стало наступне - питне коров'яче молоко і сухе молоко не є однаковим продуктом, відповідно інформація про склад, зазначена на упаковках, - неправдива. 

Яке покарання послідувало

Виробника морозива марок "Хрещатик" і "Каштан" оштрафували на 1,37 мільйона гривень. Покарання відбулося за поширення виробником неправдивої інформації про склад продукту.

Зазначення у маркуванні морозива неправдивих складових, які не використовуються під час виробництва продукту - порушення закону.

Читайте також: Як відновити організм після свят: прості способи

Багато паперових гривень почали вилучати з обороту: як виглядають ці банкноти і навіщо це роблять

Дизель на українських АЗС не пройшов зимовий тест: як українські водії вбивають свої авто взимку

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#морозиво #скандал
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Оголошення
live comments feed...