• Головна
  • Секретні технології продавців: як вони змушують покупців витрачати більше
15:28, 11 червня 2023 р.
Надійне джерело

Секретні технології продавців: як вони змушують покупців витрачати більше

Секретні технології продавців: як вони змушують покупців витрачати більше

Люди відвідують продовольчі супермаркети дуже часто і не особливо звертають увагу на маркетингові хитрощі продавців.

Тим часом, якщо знати, якими хитрощами користуються в магазинах для збільшення продажів, можна набути корисної навички не робити спонтанних покупок.

Як знайти хліб

Якщо замислитися, то можна пригадати, що у всіх великих магазинах хлібні полиці завжди знаходяться наприкінці торгового залу. Задумка проста - поки покупець дійде до потрібної полиці з хлібом, йому доведеться пройти через увесь магазин, і на шляху обов'язково зустрінеться безліч яскравих, гарно упакованих і акційних товарів.

Біля каси - дешевше

А ось недорогі шоколадні батончики, жувальну гумку та інші дрібниці наприкінці залу ви не побачите. Вони завжди розташовані біля каси. Поки покупець очікує своєї черги, велика ймовірність, що він покладе в кошик ще який-небудь товар.

Нижче - дешевше

Найдорожчі й розрекламовані товари завжди розташовують на рівні очей покупця або трохи вище. Люди рідко хочуть присідати, щоб розгледіти, що ж знаходиться на найнижчій полиці. А між тим, саме там зазвичай знаходяться недорогі і не менш якісні товари.

Необґрунтовано великі упаковки

Багатьом напевно доводилося стикатися з тим, що у великій пачці чіпсів самих чіпсів трохи більше половини упаковки, а у величезній коробці цукерок більшу частину займає підкладка. Великий формат упаковки підштовхує до думки, що ви купуєте велику кількість продукту, але зазвичай це зовсім не так.

Багато води

Фарш продають зволоженим. Звісно, при приготуванні страв із фаршу покупець сам у змозі додати в нього молока або води. Але мокрий фарш має більшу вагу, тому покупцеві розведенням займатися не доводиться.

"Літрова" тара

Пляшка молока або соняшникової олії часто, за старою пам'яттю, вважається літровою. Варто придивитися - зазвичай справжня вага продукту менша - 870 грамів, 900 грамів, а 200-грамова пачка вершкового масла на перевірку виявляється 180-грамовою.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#хитрощі продавців
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...