
НАЗК внесло PepsiCo і Mars в перелік міжнародних спонсорів війни

Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) внесло діяльність двох великих харчових корпорацій - PepsiCo та Mars до списку міжнародних спонсорів війни. Згідно з повідомленням пресслужби НАЗК, це рішення прийняте на фоні продовження бізнес-активності цих компаній в росії, де вони платять значні податки та підтримують економіку країни, яка є агресором.
Що відомо
Нещодавно компанії заявили про зменшення своєї діяльності в країні, а також припинення рекламних кампаній і виробництва продукції. Однак вони продовжують свою присутність на російському ринку, платять податки та підтримують економіку країни-агресорки.
PepsiCo має 19 заводів та близько 20 000 співробітників в росії. Крім того, корпорація співпрацює з близько 40 000 сільськогосподарськими працівниками. За показником чистого прибутку, PepsiCo є четвертою за розміром компанією в галузі напоїв і харчових продуктів в рф.
У перший рік повномасштабного вторгнення, PepsiCo навіть збільшила свої доходи в росії. Чистий прибуток збільшився на 333%, досягши рівня $525 млн, порівнюючи з попереднім роком. Крім того, компанія сплатила понад $115 млн податків до російського бюджету.
Виручку Mars за 2022 рік оцінили у $2,45 млрд. "Чистими" компанія заробила 377 мільйонів доларів. Цей показник зріс на 59%. До бюджету росії корпорація сплатила податок у розмірі 93 мільйони доларів.
Компаніям належать такі марки:
- Chester’s;
- Chipsy;
- Lay’s;
- Mirinda;
- Pasta Roni;
- Pepsi;
- Propel;
- Sandora;
- 7up;
- Simba;
- Snack a Jacks;
- Sonric’s;
- Tropicana;
- “Агуша”;
- “Чудо;
- “Слов’яночка”;
- “Садочок”
- “Сандорик”;
- “Машенька”;
- Mars;
- Snickers;
- Milky Way;
- Twix;
- Bounty;
- M&M’s;
- Whiskas;
- Pedigree;
- Uncle Ben’s.