• Учені припускають, що Всесвіт - це віртуальна симуляція
11:00, 11 жовтня 2023 р.
Надійне джерело

Учені припускають, що Всесвіт - це віртуальна симуляція

Вже протягом двадцяти років наука вивчає гіпотезу про те, що наш Всесвіт може бути лише віртуальною симуляцією, створеною комп'ютерами. Ця ідея, як і теорія про те, що всі ми є персонажами віртуального світу, стала досить популярною серед відомих особистостей та вчених, включаючи Ілона Маска. Тепер, наукове підґрунтя для цієї гіпотези може надати новий закон фізики, розроблений Мелвіном Вопсоном з Портсмутського університету у Великій Британії, пише ScienceAlert.

Чому світ може бути несправжнім

Гіпотеза про те, що наш Всесвіт є симуляцією, базується на інформаційній фізиці, яка передбачає, що реальність складається з бітів інформації. Зараз вчений Мелвін Вопсон виявив можливість підтримати це твердження за допомогою нового закону фізики.

Другий закон інформаційної динаміки, який був відкритий Вопсоном, передбачає, що інформація має масу, і всі елементарні частинки у Всесвіті зберігають її у собі.

Крім того, другий закон інформаційної динаміки ґрунтується на другому законі термодинаміки, який стверджує, що будь-який природний процес у Всесвіті призводить до втрати енергії та збільшення міри безладу або ентропії системи. Проте Вопсон виявив, що ентропія в інформаційних системах може залишатися постійною або зменшуватися з часом, що конфліктує з загальною концепцією ентропії в природі.

У новій статті для видання AIP Physics, науковець досліджував наслідки нового закону для різних фізичних систем, включаючи біологічні, атомні та космічні процеси. Він прийшов до висновку, що новий закон може надати наукове підґрунтя для ідеї про те, що Всесвіт є віртуальною симуляцією.

Важливим висновком Вопсона є те, що другий закон інформаційної динаміки може пояснити генетичні мутації та розташування електронів в атомах з точки зору інформаційної ентропії. Він також наголошує на наявності симетрії у Всесвіті, що відповідає стану з найменшою інформаційною ентропією та підтримує ідею про те, що Всесвіт може бути модельованим.

Вчений вважає, що процеси у Всесвіті нагадують процес видалення зайвої інформації на комп'ютері для економії місця на жорсткому диску.

Наразі залишається провести експерименти для перевірки цього закону та підтвердження гіпотези про віртуальний світ. Якщо це справді так, це відкриття може стати значним кроком до нашого розуміння природи Всесвіту та його можливого істинного характеру.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію