Чому "перевзуття" авто може обернутися катастрофою: 3 грубі помилки шиномантажників при установці літніх шин
"Перевзуття" авто в літні шини - найпопулярніший вид послуг у шиномантажних майстернях в цей період. Щоб замінити гуму, іноді автовласникам доводиться вишукуватися у черги біля СТО. При цьому багато хто, довіряючи машину майстру, навіть не здогадується, що можуть з нею зробити. Деякі неправильні дії можуть призвести до справжньої катастрофи.
Які грубі помилки допускають недосвідчені шиномонтажники, коли ставлять літню гуму.
Які дії шиномантажників варто контролювати
Перш за все, автовласникам краще самостійно контролювати процес затягування болтів коліс. Не можна затягувати болти або гайки послідовно, інакше колесо стане нерівно. Приміром, якщо на маточці п’ять болтів, затягувати їх потрібно по порядку: 1-4-2-5-3. Процес затягування колеса потрібно обов'язково завершити спеціальним динамометричним ключем. Через халатне поводження з гайками може статися поломка шпильок, яка вимагатиме їх заміни.
Нерідко майстри-новачки під час заміни гуми допускають помилки із напрямком обертання. Якщо шина має специфічний спрямований рисунок протектора, то неналежне його встановлення може негативно позначитися на керуванні автомобілем. У зв'язку з цим краще переконатися, що шини встановлені правильно, дотримуючись вказівок стрілки на боці шини зі словом "Rotation".
Ще одна вкрай важлива деталь, яку не можна упустити з уваги, - обробка посадкових країв шини спеціальним засобом. Це робиться для того, щоб забезпечити надійне прилягання шини до диска. Якщо цей засіб не використати, з'єднання буде не герметичним.
А якщо замінити спеціальну пасту для обробки посадкових країв відпрацьованим моторним мастилом, як роблять деякі недобросовісні майстри, це може призвести до руйнування гуми, оскільки така олива діє агресивно.