• Головна
  • Здорожчання преміум-сегменту: УЗ вводить динамічне ціноутворення для подолання кризи
08:30, 6 листопада

Здорожчання преміум-сегменту: УЗ вводить динамічне ціноутворення для подолання кризи

Здорожчання преміум-сегменту: УЗ вводить динамічне ціноутворення для подолання кризи

Тема вартості залізничних квитків знову на слуху. Цього разу мова не про загальне підвищення тарифів, а про зміну підходу до цін саме на комфортніші місця. Компанія пропонує не різке подорожчання для всіх, а інший принцип: чим більший попит — тим дорожче. Подібне вже давно працює в авіаперевезеннях, але для залізниці це помітний зсув.

Плани компанії та суть зміни

В "Укрзалізниці" повідомили, що хочуть запровадити динамічне ціноутворення для квитків у вагони СВ і перший клас Інтерсіті. Це ті місця, які зазвичай обирають ті, хто хоче більше комфорту в дорозі.

Такий підхід має допомогти компанії пережити складний період: через війну і постійні обстріли інфраструктура потребує ремонту та оновлення. А доходи, навпаки, тиснуть донизу.

Скрута і пошук рішення

Член наглядової ради УЗ Сергій Лещенко пояснив, що зараз залізниця потребує значних коштів. Рухомий склад старіє, інфраструктура зношується, а витрати ростуть швидше, ніж прибуток.

Була ідея підняти ціни на далекі поїздки у кілька разів одразу. Але в умовах війни, коли багато людей пересуваються не від хорошого життя, такий крок визнали занадто жорстким. Тож вирішили діяти точково — підняти ціни там, де попит стабільний і вищий за середній.

Що таке "динамічне ціноутворення"

Суть проста: ціна залежатиме від завантаженості поїздів, сезону, конкретного напрямку і часу покупки.— якщо квитків мало і попит високий — квитки дорожчі— якщо навантаження невелике — ціна ближча до базової

Тобто вже не буде фіксованої ціни, яка не змінюється з дня на день.

Зміна правил як ознака більших процесів

Раніше президент доручив уряду розробити програму безкоштовних поїздок всередині країни до 3000 км. В УЗ пояснили, що мета цієї ініціативи — перерозподіл пасажиропотоку: щоб люди більше їздили у непікові дні, зменшуючи навантаження, наприклад, в свята або під час великих хвиль міграцій.

Це, по суті, про баланс: полегшити доступ для тих, кому справді потрібно, і не загострювати ситуацію у пікові періоди.

Погляд на перспективу

Підвищення цін у преміум-сегменті — не лише про гроші. Це ознака того, що залізниця намагається перейти від моделі "виживання" до моделі "адаптації". Поки війна триває, ресурси обмежені. Тому компанія шукає способи стабілізувати ситуацію, не перекладаючи весь тягар на тих, хто їздить звичайними вагонами. Але це також означає: транспортна система змінюється і вимушено стає більш ринковою.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#вводить #динамічне #ціноутворення
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення