
Про роботу Сервісного центру МВС у Кам’янському

Останнім часом до редакції звертаються мешканці нашого міста з низкою питань щодо нових впроваджень у роботі сервісних центрів МВС та іх роботи під час карантину. Для отримання відповідей ми звернулись до ТСЦ МВС номер 1244 де поспілкувались з начальником Ігорем Качаловим та адміністратором центру Романом Філімоненко.
Пане Ігорю, скажіть будь ласка, як нині працює сервісний центр?
Доброго дня. Незважаючи на пандемію, ТСЦ МВС №1244 працює у звичному режимі. Прийом громадян здійснюється згідно наказу МВС №777, а саме:
- за попереднім записом в електронну чергу на сайті Головного сервісного центру hsc.gov.ua;
- регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Дніпропетровській області dnp.hsc.gov.ua.
А якщо людина не має можливості зареєструватись в чергу через інтернет, вона зможе отримати послугу у вашому центрі?
Звісно! Якщо через якісь причини у громадянина немає можливості взяти талон електронної черги на зручний час на сайті, він може особисто звернутись до сервісного центру, зареєструвавшись в черзі через термінал самообслуговування, встановлений у реєстраційній залі. Якщо через незалежні від нас причини, або технічні збої, електронна черга не працюватиме - прийом громадян здійснюватиметься у порядку живої черги.
Останнім часом у мережі поширюється інформація про деякі новинки у роботі сервісних центрів.
Дійсно. Набрав чинності наказ МВС №166, згідно якого, при реєстрації або перереєстрації транспортного засобу, власникові видаються номерні знаки того регіону, в якому здійснюється реєстраційна операція, а не так як раніше - залежно від місця реєстрації громадянина. Але це не стосується номерних знаків, залишених громадянами раніше на платне зберігання в сервісних центрах. Тобто всі зареєстровані в подальшому на території Дніпропетровської області транспортні засоби будуть отримувати нові номерні знаки Дніпропетровського регіону з кодами АЕ або КЕ.
Пане Романе, а для майбутніх водіївє якісь нововведення?
Так. Проаналізувавши "банк екзаменаційних питань з правил дорожнього руху", який відкрили 4 місяці тому, та враховуючи зміни в законодавстві, Головний сервісний центр актуалізувавекзаменаційні білети для складання іспитів і, з шостого квітня, майбутні водії вже складатимуть теоретичні іспити за новими білетами. Усі зміни також будуть внесені в "онлайн тренажер" на сайті Головного сервісного центру, де кожен бажаючий зможе підготуватися для успішного складання теоретичного іспиту.
Також, уникаючі зайвих контактів і візитів до сервісних центрів, громадяни можуть отримати деякі послуги онлайн, а саме:
- замовити довідку про відсутність чи наявність судимості;
- призначити належного користувача транспортного засобу;
- верифікувати посвідчення водія чи свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу за допомогою електронного кабінету водія чи додатку дія ;
- замовити отримання посвідчення водія замість втраченого або замінити посвідчення водія;
- отримати витяг з єдиного державного реєстру транспортних засобів та перевірити справжність посвідчення водія чи свідоцтво про реєстрацію.
І на завершення прошу всіх відвідувачів сервісного центру, під час візиту перебувати в приміщенні виключно в захисних масках та дотримуватись безпечної дистанції.