• Головна
  • Нова пошта пропонує оновлену послугу: онлайн-покупки відтепер більш зручніші та безпечніші
12:00, 24 березня
Надійне джерело

Нова пошта пропонує оновлену послугу: онлайн-покупки відтепер більш зручніші та безпечніші

Нова пошта пропонує оновлену послугу: онлайн-покупки відтепер більш зручніші та безпечніші

Віднедавна компанія "Нова пошта", яка займає лідируючу позицію на ринку експрес-доставок в Україні, запустила оновлений сервіс спеціально для онлайн-покупок. Називається він "Сейф-сервіс" і здійснюється виключно через мобільний додаток Нової пошти.

Переваги "Сейф-сервісу"

З цією послугою покупцям більше не доведеться робити передплату перед отриманням товару (як це часто вимагають продавці, які хочуть отримати гарантію від покупців і у разі відмові від товару забезпечують собі зворотну доставку за їх рахунок). Продавцеві тепер гарантується безкоштовна зворотна доставка посилки, якщо покупець відмовляється від купівлі. А покупець не буде при цьому ризикувати з передплатами на незнайомі банківські картки.

Онлайн-покупка через "Сейф-сервіс" здійснюється через мобільний додаток, у якому покупець отримує повідомлення із номером накладної та можливістю сплатити замовлення. Гроші списуються з рахунку покупця лише після отримання ним товару у відділенні Нової пошти, а до цього моменту кошти резервуються.

Тобто покупець має можливість оглянути посилку у відділенні і забрати її, якщо його все влаштовує. Якщо товар не підходить, покупець може відмовитись від посилки, і в такому випадку переведені гроші за товар йому автоматично повертаються, а продавець отримує назад свій товар безкоштовно.

Ще один важливий момент: дані платіжних карток для обох сторін залишаються конфіденційними.

Для продавців "Сейф-сервіс" безкоштовний, а покупцеві потрібно сплатити тільки комісію за грошовий переказ. До кінця травня 2023 року акційна вартість сервісу складає 20 гривень, незалежно від вартості посилки.

Через даний сервіс можна відправляти посилки вагою до 30 кг та вартістю не більше 29999 грн.

Як замовити та відправити товар через "Сейф-сервіс"

При відправленні товару продавцеві потрібно зробити наступне:

  • створити експрес-накладну у мобільному додатку Нової пошти;
  • у розділі «Додаткові послуги» обрати "Сейф-сервіс".

Після створення експрес-накладної, покупець отримає повідомлення з її номером. Протягом двох діб покупець має сплатити замовлення через мобільний додаток.

Коли посилка прибуде у відділення, покупець її оглядає і приймає рішення про покупку. Тут можливі два варіанти:

  • якщо покупець забирає замовлення – протягом 30 хвилин гроші за товар перераховуються на картку продавця;
  • якщо покупець відмовляється забирати товар – посилка відправляється назад продавцю, а вартість товару і комісія за грошовий переказ повертаються покупцю на рахунок.

Посилки, оформлені через "Сейф-сервіс", зберігаються у відділенні 5 днів. Якщо покупець не явився, угода автоматично скасовується на 6-й день, товар повертається до відправника, а кошти – покупцю.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#нова пошта #сейф-сервіс #нова послуга
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...