• Головна
  • У "Новій Пошті" розповіли, що робити, якщо ваша посилка "поважчала в дорозі": як не платити більше за доставку
13:00, 24 квітня 2023 р.
Надійне джерело

У "Новій Пошті" розповіли, що робити, якщо ваша посилка "поважчала в дорозі": як не платити більше за доставку

У "Новій Пошті" розповіли, що робити, якщо ваша посилка "поважчала в дорозі": як не платити більше за доставку

Клієнти Нової Пошти почали скаржитись на неправильно визначену вагу посилок. Вони стверджують, що значно зросла кількість випадків, коли доставлення "важчало" в дорозі ледве не на 10 кілограмів. На Facebook-сторінці поштового оператора розповіли, як не платити більше за неіснуючу вагу.

На що почали скаржитись клієнти компанії

Клієнтка Нової Пошти написала скаргу щодо роботи компанії на офіційній Facebook-сторінці оператора.

Неодноразово чую і був випадок, коли вага посилки збільшують на Новій Пошті! Замовляла шапку флісову, за пересилання 70 грн., жінка переді мною відправляла величезний пакет одягу теж 70 грн доставка. Це як так? - обурилася вона.

Також жінка зазначила, що знає випадки, коли вага посилки "зростала в дорозі" на 10 кілограмів. Отримувач вимушений був переважити її і в результаті заплатив менше, ніж було зазначено.

Мало того, без попередження та згоди об'єднують посилки у сортувальному центрі! Мої дві посилки з Китаю у сортувальному центрі об'єднали в одну, на пошті отримала лише одну річ із тих, що замовила. Виходить, що іншу хтось собі вкрав, - обурилась жінка.

Що на Новій Пошті порадили робити клієнтам у таких випадках

Представники Нової Пошти зазначили, що послугою "контрольне зважування" можуть скористатись усі клієнти-отримувачі. До того ж вона абсолютно безкоштовна.

Співробітник відділення зробить обмір і, якщо буде похибка у розрахунку відправника чи наша, вартість доставки буде перерахована, - розповіли у компанії.

Крім того, там прокоментували скаргу на те, що нібито працівники пошти вкрали одну з посилок під час доставлення їх отримувачу.

Ми не втручаємося у зміст посилок. Якщо посилки були об'єднані, то це, швидше за все, зробив відправник. Для врегулювання питання радимо звертатись до представників інтернет-магазину, де оформляли замовлення, - зазначили у Новій Пошті.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#нова пошта #посилки #вага
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...