• Головна
  • Медіаеволюція під час війни: з яких джерел українці найчастіше дізнаються новини
13:00, 18 серпня 2023 р.
Надійне джерело

Медіаеволюція під час війни: з яких джерел українці найчастіше дізнаються новини

Медіаеволюція під час війни: з яких джерел українці найчастіше дізнаються новини

За майже півтора року з початку повномасштабного вторгнення рф, сприйняття новин серед українців поступово змінювалося. Національні медіа об'єднались у Єдиний телемарафон, а також зросла популярність соціальних мереж як основного джерела інформації. Про те, звідки ж громадяни України найчастіше дізнаються новини, з'ясували в  громадянській мережі "Опора".

Які джерела новин обирають українці

Опитування, проведене громадянською мережею "Опора", показало, що соціальні мережі залишаються найбільш популярними серед українців. Згідно з результатами дослідження, 77,9% опитаних використовують їх для інформаційних цілей. Ця популярність зростає рік за роком завдяки оперативності та зручності, яку надає інтернет. Адже соцмережі не лише забезпечують гнучкий доступ до цікавої інформації, але й швидко оновлюють її.

Медіаеволюція під час війни: з яких джерел українці найчастіше дізнаються новини, фото-1

Здебільшого соціальні мережі для отримання новин обирає молодь (95,8%), яка завжди відзначалася своєю цифровою гнучкістю й мобільністю. Однак за останній рік помітно зросла активність у використанні цього способу отримання інформації серед сорокарічних громадян (87%) та навіть серед громадян старше 70 років (36%).

Соцмережі обирають також через у населених пунктах з проблемами із зв'язком, телебаченням та електропостачанням. Там інтернет залишається найбільш доступними та швидкими джерелом інформації.

Серед інших ресурсів, телебачення  посідає друге місце. Однак за останній рік воно втратило свою популярність. Використання TV як основного джерела інформації скоротилося з 66,7% до 62,5%, особливо серед людей до 40 років. Проте, його популярність зросла на сході країни. Можливо, також через проблеми із зв'язком в окремих регіонах.

Крім того, зросла популярність радіо як джерела новин - за останній рік ним користувалися 33,7% опитаних. Відчувають певне зростання популярності і друковані ЗМІ - за останній рік використання цього джерела збільшилося на 2,1%, особливо серед людей у віці 40-49 років.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#змі #соцмережі #інтернет #телебачення #радіо #газети #журнали
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
15:09, 7 травня
live comments feed...