• Головна
  • Як правильно прогрівати авто на "механіці" та "автоматі" взимку: важливі поради для безпечного запуску
15:11, 16 січня
Надійне джерело

Як правильно прогрівати авто на "механіці" та "автоматі" взимку: важливі поради для безпечного запуску

Як розігріти машину взимку (pixabay)

Як розігріти машину взимку (pixabay)

У холодну пору року особливу увагу потрібно приділяти прогріву двигуна. При цьому важливо зробити цей процес максимально ефективним, уникнувши перебору. Для цього власники автомобілів з механічною та автоматичною трансмісією мають враховувати певні нюанси.

Про оптимальні методи, які допоможуть "оживити" машину в найхолодніші ранки, розповіло видання Твоя машина.

Прогрів "механіки"

Прогрів вважається завершеним, коли температура моторного мастила досягає 90 градусів.

Послідовність дій:

  • запустити двигун, переконавшись, що важіль перемикання передач у нейтральному положенні, а педаль зчеплення натиснута;
  • залишити двигун попрацювати на холостому ходу протягом 1-2 хвилин, щоб мастило розподілилося і добре змастило внутрішні деталі;
  • кілька разів натиснути та відпустити педаль зчеплення, щоб підігріти та активувати зчеплення;
  • плавно і повільно почати рух, не допускаючи різких прискорень і тримаючи оберти двигуна нижче середніх значень.

Прогрів "автомата"

У даному випадку алгоритм наступний:

  • запустити двигун, переконавшись, що перемикач АКПП знаходиться в положенні Р (парковка);
  • дозволити двигуну попрацювати на холостому ходу протягом 1-2 хвилин, щоб масло розігрілося і добре змастило двигун, трансмісію;
  • кожну передачу (від P до D) увімкнути на кілька секунд, щоб підігріти трансмісію;
  • плавно і обережно почати рух, уникаючи різких прискорень.

Загальні поради

Якщо авто довго не прогрівається, треба переконатися, що всі електроприлади вимкнені. Крім того, можна вибирати менш інтенсивний режим роботи двигуна.

Для прогріву акумулятору слід кілька разів увімкнути та вимкнути світло. Це також збільшить шанси на успішний запуск.

Оскільки тривале прогрівання може бути шкідливим для сучасних двигунів, слід насамперед орієнтуватися на температуру олії, а не на час прогрівання.

Читайте також:

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#прогрів двигуна
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...